Kíváncsi vagy a legújabb employer branding trendekre, HR technológiára, statisztikákra, praktikákra, esettanulmányokra? Legyél naprakész és kövesd folyamatosan frissülő blogunkat! Ne maradj le!
A Globescan 2019-es fenntarthatósági fejlődés felmérése alapján a Patagonia a második legfenntarthatóbb stratégiával rendelkező vállalat, közvetlenül az Unilever után. A környezeti és társadalmi fenntarthatóság hangsúlyozásával és gyakorlati alkalmazásával a Patagonia kivételes és követendő példát mutat a világnak a CSR területén, ami a munkahelyi kultúra és toborzás részét képzi.
A Globescan 2019-es fenntarthatósági fejlődés felmérése alapján a Patagonia a második legfenntarthatóbb stratégiával rendelkező vállalat, közvetlenül az Unilever után. A környezeti és társadalmi fenntarthatóság hangsúlyozásával és gyakorlati alkalmazásával a Patagonia kivételes és követendő példát mutat a világnak a CSR területén, ami a munkahelyi kultúra és toborzás részét képzi.