All about surveys
Kutatás, felmérés, fejlesztés
Azok a cégek, akik ismerik az erősségeiket,
a konkurenciát és a munkavállalóik véleményét,
hatékonyabb kommunikációt folytatnak, jobb
eredményeket érnek el.
Kutatásainkat azért hoztuk létre, hogy objektíven, külső
szakértőként megértsük és fejlesszük a cégeket külső és
belső kutatások, elégedettségmérések,
konkurenciaelemzések segítségével.
Belső kutatás
A belső auditok segítségével megismerjük a vállalat munkáltatói értékígéretéről alkotott képét, a munkavállalók véleményét, elköteleződését és motivációs indexét.
Belső kutatás típusai
- Elégedettségmérés (kérdőív, fókuszcsoport, mélyinterjú)
- Munkáltatói márka kutatás (kérdőív, fókuszcsoport)
Külső kutatás
A külső felmérések segítségével megismerjük a célcsoport véleményét a cég munkáltatói márkájáról, a munkafogyasztási szokásaikról, a konkurenciáik munkáltatói márkájáról, így megértjük, hogyan lehet elérni őket, mi vonzó számukra és mit gondolnak a cégről, mint munkahelyről.
Külső kutatás típusai
- Konkurencia elemzés (digitális)
- Külső munkáltatói márka felmérés – Mit gondolnak rólad? (online kérdőív és fókuszcsoportos interjú)
Ügyfeleink mondták
Erősségünk abban rejlik, hogy számtalan szektorból dolgozunk együtt cégekkel,
mérettől függetlenül a kkv-tól egészen a legnagyobb multinacionális cégekig.
Ismerd meg néhány ügyfelünk véleményét, akik már minket választottak:
Miért válaszd a Morsellit?
-
Innovatív
-
Professzionális
-
Cégre szabott megoldások
Dolgoznál velünk?
Ügynökséget, partnert, megoldást keresel?
További információra lenne szükséged?