All about surveys

Kutatás, felmérés, fejlesztés

Azok a cégek, akik ismerik az erősségeiket,
a konkurenciát és a munkavállalóik véleményét,
hatékonyabb kommunikációt folytatnak, jobb
eredményeket érnek el.
Kutatásainkat azért hoztuk létre, hogy objektíven, külső
szakértőként megértsük és fejlesszük a cégeket külső és
belső kutatások, elégedettségmérések,
konkurenciaelemzések segítségével.

Belső kutatás

A belső auditok segítségével megismerjük a vállalat munkáltatói értékígéretéről alkotott képét, a munkavállalók véleményét, elköteleződését és motivációs indexét.

Belső kutatás típusai

  • Elégedettségmérés (kérdőív, fókuszcsoport, mélyinterjú)
  • Munkáltatói márka kutatás (kérdőív, fókuszcsoport)

Külső kutatás

A külső felmérések segítségével megismerjük a célcsoport véleményét a cég munkáltatói márkájáról, a munkafogyasztási szokásaikról, a konkurenciáik munkáltatói márkájáról, így megértjük, hogyan lehet elérni őket, mi vonzó számukra és mit gondolnak a cégről, mint munkahelyről.

Külső kutatás típusai

  • Konkurencia elemzés (digitális)
  • Külső munkáltatói márka felmérés – Mit gondolnak rólad? (online kérdőív és fókuszcsoportos interjú)

Ügyfeleink mondták

Erősségünk abban rejlik, hogy számtalan szektorból dolgozunk együtt cégekkel,
mérettől függetlenül a kkv-tól egészen a legnagyobb multinacionális cégekig.
Ismerd meg néhány ügyfelünk véleményét, akik már minket választottak:

Miért válaszd a Morsellit?

  • Innovatív

  • Professzionális

  • Cégre szabott megoldások

Dolgoznál velünk?

Ügynökséget, partnert, megoldást keresel?
További információra lenne szükséged?

Kezdjük!

Kapcsolatfelvétel