slogenslogenslogenslogen
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink
    • All about strategy
    • Morselli Academy
    • All about surveys
    • Social Recruitment
    • Content Factory
    • Recruitment Campaigns
  • Blog
  • Kérj ajánlatot

💡 5 tipp a vállalati YouTube csatornád sikerességéhez 💡

Gabor
Gabor
2022.11.03.
Kategória
  • Tippek
  • Trendek
  • Videók
  • social media
  • youtube csatorna

Már 2 billiót is meghaladja a YouTube felhasználóinak száma.📈

A munkáltatói márkád bemutatására és erősítésére tökéletes lehetőséget nyújt a platform. Mivel a vizuális tartalmak segítségével könnyebben tudod elmesélni céged történetét, bemutatni az értékeit és dolgozóit, továbbá széleskörű elérést biztosít. Egy erős vállalati márka csökkenti a fluktuációt, növeli a cégen belüli elégedettséget és bevonzza a tehetségeket.

Ha még nincs YouTube-csatornád, akkor itt az idő, hogy létrehozz egyet!

5 tippet hoztunk a YouTube termék managerétől, arra hogyan tudod sikerre vinni a most induló vagy kis követőbázissal rendelkező profilodat.

🔻 Építsd a csatornádat egy közönség köré!

Gondolj arra, hogy kik nézik a videóidat, mi érdeklik őket és hogyan fog az érdeklődésük az elkövetkezendő fél évben változni.

🔻 Találd meg a nichedet!

Mivel óriási a versengés a nézőkért és követőkért, ezért készíts olyan tartalmat, amelyet még senki se, vagy gondold újra és csináld jobban a már létező tartalmakat.

🔻 Nézz rengeteg videót!

Ahogy vállalatként versenytárselemzéseket végzel és folyton figyelemmel kíséred mit csinálnak a többiek. Úgy videósként is fontos, hogy tanulmányozd a többi hozzád hasonló csatornát, hogy mit csinálnak és mi tetszik a nézőiknek.

🔻 Hozz létre egy egységes arculatot!

Ahogy a vállalatod megjelenése és termékei, úgy videóid vizuális világa is legyen koherens. Legyen egy egységes képi megjelenés és logika a címek, thumbnailek, színek, grafikák között, melyeket a videóidban használsz. Egy egyedi arculat segíthet kitűnni a tömegből.

🔻 Légy következetes!

Annak érdekében, hogy a nézőid visszatérjenek fontos, hogy a videók feltöltésének idejében következetes legyél. Ezáltal tudják, hogy mikor várhatják tőled a következő kontentet egy adott témában.

Forrás: Rachel Alves

Share

További cikkek

2022.11.03.

Ismerni kell a hívószavakat a sikeres toborzáshoz


Tovább a cikkhez



2021 © Morselli Employer Branding.
All rights reserved.

Szenvedéllyel, modern technológiával és kreatív szakemberekkel dolgozunk azért, hogy erős munkáltatói márkát építsünk a vállalatok részére.

Office

Budapest, 1064 Vörösmarty u. 47/a

info@morselli.hu

+36 30 865 31 44

Általános szerződési feltételek

Adatkezelési nyilatkozat

Menü

Rólunk

Szolgáltatásaink

Blog

Kapcsolat

Kövess minket

 Facebook

 LinkedIn

Instagram

YouTube