Már 2 billiót is meghaladja a YouTube felhasználóinak száma.📈
A munkáltatói márkád bemutatására és erősítésére tökéletes lehetőséget nyújt a platform. Mivel a vizuális tartalmak segítségével könnyebben tudod elmesélni céged történetét, bemutatni az értékeit és dolgozóit, továbbá széleskörű elérést biztosít. Egy erős vállalati márka csökkenti a fluktuációt, növeli a cégen belüli elégedettséget és bevonzza a tehetségeket.
Ha még nincs YouTube-csatornád, akkor itt az idő, hogy létrehozz egyet!
5 tippet hoztunk a YouTube termék managerétől, arra hogyan tudod sikerre vinni a most induló vagy kis követőbázissal rendelkező profilodat.
🔻 Építsd a csatornádat egy közönség köré!
Gondolj arra, hogy kik nézik a videóidat, mi érdeklik őket és hogyan fog az érdeklődésük az elkövetkezendő fél évben változni.
🔻 Találd meg a nichedet!
Mivel óriási a versengés a nézőkért és követőkért, ezért készíts olyan tartalmat, amelyet még senki se, vagy gondold újra és csináld jobban a már létező tartalmakat.
🔻 Nézz rengeteg videót!
Ahogy vállalatként versenytárselemzéseket végzel és folyton figyelemmel kíséred mit csinálnak a többiek. Úgy videósként is fontos, hogy tanulmányozd a többi hozzád hasonló csatornát, hogy mit csinálnak és mi tetszik a nézőiknek.
🔻 Hozz létre egy egységes arculatot!
Ahogy a vállalatod megjelenése és termékei, úgy videóid vizuális világa is legyen koherens. Legyen egy egységes képi megjelenés és logika a címek, thumbnailek, színek, grafikák között, melyeket a videóidban használsz. Egy egyedi arculat segíthet kitűnni a tömegből.
🔻 Légy következetes!
Annak érdekében, hogy a nézőid visszatérjenek fontos, hogy a videók feltöltésének idejében következetes legyél. Ezáltal tudják, hogy mikor várhatják tőled a következő kontentet egy adott témában.
Forrás: Rachel Alves